Nie każda firma posiada duży budżet marketingowy. Często działania promocyjne realizowane są naprawdę po kosztach. W takich przypadkach warto wykorzystać najprostsze formy promocji, które, prawdę mówiąc, nieraz wydają się być najbardziej skuteczne. Przykładem mogą tu być smycze reklamowe. Gadżet niby stary jak świat i znany w niemal każdej branży. Jednak tak naprawdę jest to rzecz, którą wykorzystujemy w codziennym życiu – smycze reklamowe służą nam do noszenia identyfikatora w pracy czy zawieszania kluczy. Smycze reklamowe zazwyczaj rozdawane są kontrahentom firmy – na przykład przez przedstawicieli handlowych czy sprzedawców. Z pewnością, smycze reklamowe nie są narzędziem marketingowym, które spowoduje, że nasza firma zacznie zarabiać kokosy – jednak potrafią one poprawić wizerunek firmy i sprawić, że nasze logo będzie bardziej rozpoznawalne. Zamawiając smycze reklamowe warto wybrać je w takim kolorze, aby były jak najbardziej spójne z wizerunkiem i kolorystyką naszej firmy. Na szczęście firmy z gadżetami reklamowymi są zamówić praktycznie wszystkie kolory smyczy, jakie tylko możemy sobie wymarzyć.